آخرین اخبار

عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در حل مسائل نظامی و امنیتی خود مشخص شد

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: قدرت پوشالی رژیمی که همیشه در حال تهدید و رجزخوانی به سایر کشورها و دولت‌های مستقل بود در حدی است که در اولین رویارویی جدی با حماس به حمایت و پشتیبانی ناوهای آمریکایی و نیروی هوایی شیطان بزرگ و سیستم اطلاعاتی این کشور محتاج شده است.
اشتراک گذاری
۱۸ آذر ۱۴۰۲
52 بازدید
کد مطلب : 221

روح الله حضرت‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا و با اشاره به موفقیت رزمندگان فلسطینی در شکستن هیمنه دشمن صهیونیستی اظهار کرد: امروز ما می‌بینیم که پس از دهه‌ها تبلیغات دروغین رژیم صهیونیستی و حمایت کشورهای غربی و استکباری از این رژیم منحوس تمامی هیمنه و ابهت اسرائیل فرو ریخته و ضربه‌ای غیرقابل جبران خورده‌اند.

وی افزود: این ضربات غیرقابل جبران بوده و هرچقدر هم رژیم منحوس صهیونیستی بخواهد با راه انداختن کشتارهای جمعی و قتل عام فلسطینیان اقتدار و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد موفق نخواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌غربی گفت: رفتارهای وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که در برابر دیدگان مجامع حقوق بشری و در سکوت آنها و با حمایت قدرت‌های جهانی رخ می‌دهد نه تنها در عزم و اراده ملت فلسطین تأثیری ندارد بلکه آنها را مصمم‌تر برای مبارزه و آزادسازی قدس شریف و تمامی اراضی فلسطین می‌کند.

حضرت‌پور یادآور شد: صهیونیست‌ها امروز تاوان بیش از ۷ دهه جنایت و خونریزی خود را می‌دهند و همگان بدانند موفقیت‌های اخیر گرچه در نوع خود اولین است اما آخرین نخواهد بود و تا شکست کامل و برچیدن غده سرطانی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: قدرت پوشالی رژیمی که همیشه در حال تهدید و رجزخوانی به سایر کشورها و دولت‌های مستقل بود در حدی است که در اولین رویارویی جدی با حماس نیاز به حمایت و پشتیبانی ناوهای آمریکایی و نیروی هوایی شیطان بزرگ و سیستم اطلاعاتی این کشور پیدا کرده و این نشانگر عجز، ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در حل مسائل نظامی و امنیتی خود است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: وعده الهی پیروزی مستضعفان بر مستکبران و زورگویان بوده و پایان اشغالگران و دوره اشغالگری در آینده‌ای نزدیک به دست رزمندگان فلسطین حتمی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *